Veelgestelde Vragen

Heeft u een vraag over levertijden? Lees eerst deze FAQ!

Langere Levertijden

Op dit moment hebben we te maken met verschillende aspecten die onze levertijd beïnvloeden:

COVID-19 - Aanvoer gaat trager en onregelmatig

Brexit / EU-Wetgeving – We krijgen een groot deel van onze bestellingen geleverd van uit het Verenigd Koninkrijk.

De inklaring procedures voor buiten de EU zijn veranderd. Deze verandering zorgt er voor dat onze vervoerder UPS de hele procedure opnieuw moets inregelen. Op dit moment geeft dit een extra verwerkingstijd van 1-2 werkdagen.

Wat betekent dit in de praktijk?

Door deze factoren duurt het nu gemiddeld tussen de 2-5 werkdagen om uw bestelling te verzenden. Als een artikel “op voorraad” staat op onze website, dan is dat artikel in één van de magazijnen. Artikelen van verschillende magazijnen moeten verzonden worden als één pakket dat kost op dit moment extra tijd.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice en we krijgen veel vragen over de status van bestellingen. Wij verzoeken u pas na 5 werkdagen contact met ons op te nemen over de status van uw bestelling. Mocht er iets fout gaan met uw bestelling, dan nemen we altijd contact met u op en zoeken we samen naar een oplossing.

Bestelling

Verzending

Ondersteuning en advies

Ruilen en retourneren

Garantie

Mijn account

Betaling