Vragen die vaak voorkomen hebben wij voor u op een overzichtelijke pagina ondergebracht zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Mocht u alsnog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Door deze factoren duurt het nu gemiddeld tussen de 1-3 werkdagen om uw bestelling te verzenden. Als een artikel “op voorraad” staat op onze website, dan is dat artikel in één van de magazijnen. Artikelen van verschillende magazijnen moeten verzonden worden als één pakket dat kost op dit moment extra tijd.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice en we krijgen veel vragen over de status van bestellingen. Wij verzoeken u pas na 5 werkdagen contact met ons op te nemen over de status van uw bestelling. Mocht er iets fout gaan met uw bestelling, dan nemen we altijd contact met u op en zoeken we samen naar een oplossing.

Verzenden

Op dit moment hebben we te maken met verschillende aspecten die onze levertijd beïnvloeden:

COVID-19 - Aanvoer gaat trager en onregelmatig

Brexit / EU-Wetgeving – We krijgen een groot deel van onze bestellingen geleverd van uit het Verenigd Koninkrijk.

De inklaring procedures voor buiten de EU zijn veranderd. Deze verandering zorgt er voor dat onze vervoerder een extra verwerkingstijd heeft van 1-2 werkdagen.

Wij versturen de pakketjes voornamelijk met PostNL binnen de BeNeLux

Door deze factoren duurt het nu gemiddeld tussen de 1-3 werkdagen om uw bestelling te verzenden. Als een artikel “op voorraad” staat op onze website, dan is dat artikel in één van de magazijnen. Artikelen van verschillende magazijnen moeten verzonden worden als één pakket dat kost op dit moment extra tijd.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice en we krijgen veel vragen over de status van bestellingen. 

Wij verzoeken u pas na 5 werkdagen contact met ons op te nemen over de status van uw bestelling. Mocht er iets fout gaan met uw bestelling, dan nemen we altijd contact met u op en zoeken we samen naar een oplossing.

Producten

Het product is niet wat ik ervan verwacht had, mag ik het retourneren?U mag uw product bekijken zoals u dat in de winkel ook zou kunnen doen. U kunt uw product binnen 14 dagen retourneren indien niet gebruikt en in onbeschadigde verpakking.Componenten en onderdelen kunnen enkel retour indien de verpakking ongeopend is.

Voor componenten en onderdelen zijn uitgebreide datasheets beschikbaar, aan de hand daarvan moet u beslissen of u het juiste component heeft. U mag de verzegelde verpakking dus niet openmaken om het product te bekijken en beoordelen.

Wie betaald de retourkosten? De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Stuurt u het product zelf terug? Dan is het risico bij het terugsturen voor u. Dit betekent dat u verantwoordelijk bent als het product tijdens het terugsturen kwijt of beschadigd raakt.

Heeft u geen verzendkosten betaald en uw totale orderbedrag is na retourneren onder de € 40,00? Dan worden de verzendkosten verrekend met uw creditering.

Na goedkeuring van uw retourzending zal het retourbedrag binnen 14 dagen op uw rekening worden gestort.

Garantie op (eind)producten: Onder eindproducten wordt verstaan: consumenten producten.

Garantie op componenten en onderdelen Componenten en onderdelen zijn alle producten die niet bedoeld zijn als eindproduct, bijv: weerstanden, IC’s, condensatoren, batterijen.